Hétvégi Caesar leállások

Caesar üzemeltetés system at caesar.elte.hu
2004. Jún. 2., Sze, 16:29:38 CEST

Tisztelt Felhasználónk!

Lágymányosi géptermünk erősáramú fejlesztési munkálatai miatt ezen a
héten,

        2004. június 4-én (pénteken) este 10 órától
        2004. június 5-én (szombaton) este 8 óráig,

illetve a jövő héten,

        2004. június 11-én (szombaton) reggel 8 órától este 8 óráig

a Caesar klaszter valamennyi szolgáltatása ideiglenesen szünetelni
fog. (Beleértve a login, levelezés és news szolgáltatásainkat, és a
felhasználói és intézményi honlapok kiszolgálását.)  A feltűntetett
időintervallumok a legrosszabb esetet feltételezik; a valós leállás
valószínűleg ennél rövidebb ideig tart majd.

A munkálatok célja szolgáltatási körünk további bővítésének
előkészítése.  A szolgáltatás-kimaradás által okozott
kényelmetlenségekért szíves elnézését kérjük.

Köszönjük türelmét,
Lőrentey Károly				lorentey at elte.hu
+36 1 2090555 x6813			http://lorentey.web.elte.hu/
Eötvös Loránd University of Sciences	Network Services Centre