Lágymányosi gépterem leállás augusztus 11-én

Caesar rendszergazda system at caesar.elte.hu
2007. Aug. 4., Szo, 12:18:50 CEST

Kedves Felhasználók!

Augusztus 11-én a lágymányosi tömbben erős áramú karbantartás lesz,
ehhez kapcsolódóan 10-én az IIG lagymanyosi geptermében az egyik
hálózati eszköz cseréjét végezzük el. Emiatt 10-én a délutáni időszakban
(16:00 után) egy 30 perces leállás várható, ami minden a késöbbiekben
felsorolt szolgáltatást érint.

Az erősáramú karbantartás miatt 10-én 22 órától 11-én 22 óráig a
következő szolgáltatások nem lesznek elérhetőek:
- caesar klaszter és az ott tárolt weblapok (ld. caesar.elte.hu)
- 157.181.42.42 IP címen elérhető DNS szerver (filippa.elte.hu),
- a szelgep szuperszámítógép
- mx2.mail.elte.hu nevű számítógép

A leállás ideje alatt érkezett elektronikus leveleket a visszakapcsolás
után kézbesítjük, azok nem vesznek el.

Tisztelettel:
Turi Péter
ELTE IIG