[MaFLa] MEGHÍVÓ - A társadalmi emlékezet filozófiája

FI Titkárság FI.Titkarsag at btk.mta.hu
Tue Nov 11 09:43:47 CET 2014

Tisztelt Kollégák!

Az MTA BTK Filozófiai Intézete szeretettel meghív minden érdeklődőt A társadalmi emlékezet filozófiája konferenciára.

Helyszín: 1014 Budapest, Országház utca 30. (Pepita terem)
Időpont: 2014. november 18.

10:00 Schmal Dániel: Cseppfolyós emlékezet (az emlékezet krízise a korai és kései modernitás idején)
10:30 Gábor György: „Én láttam, én hallottam” - Auschwitz és autopszia, avagy lehetséges-e tanúvallomást tenni a megsemmisítő táborokról?
11:00 Gyáni Gábor: A Holokauszt-emlékezet magyarországi fejleményei

Kávészünet

12:00 Vajda Mihály: Védekezés az emlékezés ellen
12:30 Kovács Gábor: Zsidókérdés Magyarországon 1944 után – Bibó újraolvasva
13:00 Balázs Gábor: A halál az izraeli társadalmi emlékezetben

Üdvözlettel,
MTA BTK FI