[MaFLA] Call for Papers: Faith and Grace, Károli University

Gábor Kendeffy kendeffygabor at gmail.com
Mon Oct 30 14:06:36 CET 2023

Kedves Kollégák,
Engedjék meg, hogy az ókeresztény és a kora újkori filozófia kutatóit
emlékeztessük arra a nemzetközi konferenciát, amit a Károli Gáspár
Református Egyetem Hittudományi Karán rendezünk *2024 április 5-én és
6-án *ezzel
a címmel:

*“What do you Have that you have not Received?”Approaches to the
Relationship between Faith and Gracein Early Christianity and Early Modern
Theology and Philosophy*.

Meghívott előadók:

Anthony Dupont (Katholieke Universiteit Leuven)

Mark W. Elliott (University of the Highlands and Islands, Inverness)

Aza Goudriaan (Protestant Theological University, Amsterdam)

*A kiterjesztett jelentkezési határidő: november 15.*

A további részletekről a mellékletben lehet olvasni.

Kérem, terjesszék a konferenciafelhívást kollégáik körében,
határainkon belül és kívül egyaránt.

Üdvözlettel: Kendeffy Gábor