[MaFLA] Fwd: FW: tanévnyitó konferencia: BBTE - Magyar Filozófiai Intézet

Béla Mester mesterbla at gmail.com
Wed Nov 15 10:15:33 CET 2023

Kedves Kollégák!

A szervezők kérésére továbbítom az alábbi konferencia meghívóját,
valamint programját és összefoglalóit a csatolmányban.

Üdvözlettel
Mester Béla
BTK Filozófiai Intézet

Kedves Érdeklődők! Tisztelt Kollégák!

Örömmel értesítjük Önöket, hogy november 18-án Filozófiai
hatástörténet és kritika I. Közelítések a szocializmus évtizedeinek
filozófiai teljesítményéhez címmel megszervezésre kerül a Babeș‒Bolyai
Tudományegyetem Magyar Filozófiai Intézetének tanévnyitó
konferenciája. A konferencia A Magyar Tudomány Napja Erdélyben – 2023
rendezvénysorozat részeként kerül megszervezésre.

A konferencia helyszíne és időpontja:

Babeș‒Bolyai Tudományegyetem központi épülete (M. Kogălniceanu u. 1
sz.), 1. emelet, D.D. Roșca (132-es) terem;

2023. nov. 18., szombat, 9.45 – 17.30.

Csatolva találják a konferencia plakátját és az előadások kivonatait
tartalmazó programfüzetet.

A konferencia linkje a Magyar Filozófiai Intézet honlapján:
http://filozofia.hiphi.ubbcluj.ro/node/172.

A szervezők minden érdeklődőt szeretettel várnak.

A szervezőbizottság nevében

üdvözlettel,

Gergely Péter-Alpár