[MaFLA] Nov 30-Dec 1: Budapest Workshop on Philosophy and Technology

Mihály Héder mihaly.heder at filozofia.bme.hu
Fri Nov 24 18:52:15 CET 2023

Kedves Kollégák,

a Műegyetem Filozófia és Tudománytörténet Tanszéke mindenkit sok szeretettel hív
meg a csatolmányban részletezett BudPT23 technikafilozófia workshopra! 34 rendes
előadás + 2 meghívott előadó tekinthető meg. Az előadások nagyjából fele az MI
filozófia témakörébe esik, a többi egyenletesen fedi le a technikafilozófia
egyéb területeit.

Az esemény a Műegyetem campusán személyesen élvezhető, és a részvétel
regisztrációhoz kötött:

https://forms.gle/ykgFqjEBqqYkpbidA

Üdv

Héder Misi