[MaFLA] Ad-Hoc est és Radnóti est az SZTE BTK Filozófia Tanszékén

Tamás Pavlovits pavlovits.tamas at gmail.com
Sun Mar 17 17:02:12 CET 2024

Kedves listatagok,

Mindenkit szeretettel várunk a jövő héten Szegeden két rendezvényre:

*2024. március 20-án, szerdán 18 órakor Földényi F. Lászlóval beszélget
Gyenge Zoltán* az SZTE BTK Radnóti kávézójában:
https://arts.u-szeged.hu/hirek/szte-btk-2024-februar/jon-radnoti-estek-otodik?folderID=69304&objectParentFolderId=24891
,

továbbá várunk mindenkit:

*2024. március 21-én, csütörtökön 18 órakor* Szegeden az SZTE BTK Kari
konferenciatermében (Szeged, Egyetem utca 2) *"A világ varázstalanítása és
a mechanikus világrend"* című beszélgetésre. Meghívott vendég: *Schmal
Dániel*, vendéglátó: Pavlovits Tamás. A beszélgetés alapját a 2023-ban a
Gondolat kiadónál, az Észlelet sorozatban, Schmal Dániel fordításában
megjelent Descartes és Henry More levelezése képezi.
https://gondolatkiado.hu/webshop/filozofia-es-vallas/a-kozmosz-a-szellem-es-az-allati-lelek-rene-descartes-es-henry-more-levelezese/
Mellékelem az esemény plakátját.

Üdvözlettel:
Pavlovits Tamás