[MaFLA] Fwd: Fw: [Hungarologia] Emlékeztető - Jelentkezési határidő a IX. Nemzetközi Hungarológia i Kongresszusra: 2024. március 31.

Béla Mester mesterbla at gmail.com
Wed Mar 27 16:18:51 CET 2024

Kedves Kollégák!

Emlékeztetek rá minden érdeklődőt, hogy a Nemzetközi Hungarológiai
Kongresszusra való regisztráció határideje hamarosan lejár.

Ahogyan korábban már közzétettem, a soron következő Nemzetközi
Hungarológiai Kongresszuson is lesz filozófiai szekció (ahogyan a 2006-os
debreceni kongresszus óta ez már megszokott). Alább továbbítom a
kongresszus szervezőinek felhívását a regisztrációra szolgáló linkekkel,
szekciónk felhívását pedig csatolom (ez még nem érhető el a kongresszus
honlapján, de bejelentése már megtörtént).

A Kongresszus szervezőivel időközben történt egyeztetés alapján kérem, hogy
aki regisztrált a szekcióba, az erről értesítsen engem is, mint a szekció
egyik szervezőjét. HIVATALOSAN JELENTKEZNI AZONBAN TOVÁBBRA IS A
KONGRESSZUS HONLAPJÁN KELL, A NEKEM ÍROTT E-MAIL NEM PÓTOLJA A
REGISZTRÁCIÓT.
KÉREM, A VÁLASZ-E-MAILEK KÜLDÉSEKOR ÜGYELJENEK ARRA, HOGY AZOKAT CSAK NEKEM
KÜLDJÉK, NE PEDIG AZ EGÉSZ LEVELEZŐLISTÁRA.

Üdvözlettel
Mester Béla
HUN-REN Bölcsészettudományi Kutatóközpont, Filozófiai Intézet,
a szekció egyik szervezője

Kérjük hogy, *aki a IX. Nemzetközi Hungarológiai Kongresszuson részt kíván
venni*

*2024. március 31-ig jelentkezzen*

a kongresszus honlapjáról elérhető magyar vagy angol nyelvű űrlap
kitöltésével, melyek a honlap jobb felső sarkában található „Regisztrációs
űrlap”/”Registration form” feliratra kattintással érhetők:

https://hungkong2026.uni-miskolc.hu/

A magyar nyelvű űrlap közvetlenül ide kattintva
<https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=-AEyxNh8REGQgOxZRyU1WIUqZ5bzBd1PrbDz_0P_EAVUQ1FSU09IOU02QU83NDFSTkNVSzlIVU1NVS4u>,
az angol nyelvű űrlap pedig ide kattintva
<https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=-AEyxNh8REGQgOxZRyU1WIUqZ5bzBd1PrbDz_0P_EAVUMVFSVzFYSlFRVTAwOFBOVUVVMkw3QlMwMS4u>
is elérhető.

További információ és a frissített szimpóziumjavaslatok a kongresszus
honlapján olvashatók:

https://hungkong2026.uni-miskolc.hu/

Ha kérdése lenne, írjon a szervezőbizottság e-mail-címére:

hungkong2026 at uni-miskolc.hu.

*Várjuk jelentkezését! *

Vírusmentes.www.avast.com