[Kepviselok] Beszámoló

kemiaszk at ttkhok.elte.hu kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 15., K, 13:27:52 CET

Kedves képviselők!

Mellékelten küldöm beszámolómat a nov.22-ei közgyűlésre.

Fazekas Timea
Kémia szakterületi koordinátor

Ui.:Ha valakinek igy kényelmesebb, ide is bemásoltam:

Beszámoló a kémia szakterületi koordinátor munkájáról
2005. 09. 20. és 2005. 11. 15. közötti időszak

Előző közgyűlés óta sikerült rendezni a KOMISZ-szal kapcsolatos
problémákat, nemrég a segítőkész felsőbbévesek létszáma is nőtt. Ha
valamilyen problémájuk akadt, például termekkel kapcsolatban, 2 napon
belül sikerült rendezni azt.

A levelezőlistákat folyamatosan gondozom, sajnos akadnak tennivalók.

Október elején tartottam egy szacs ülést, melyen a kémia szacs teljes
létszámában jelen volt. (Az emlékeztetőt bárkinek szívesen elküldöm.)
A Kémia Intézeti Tanács összes ülésén végig jelen voltam.
Választmányokon és a Kari Tanács ülésein csak betegségem esetén nem tudtam
részt venni.

A nyílt nap előkészítése során sikerült hatékonyan együttműködni a Kémiai
Intézet nyílt napért felelős oktatójával, a kémia standon minden
gördülékenyen, problémamentesen zajlott.

Hiányosságomként megemlítem, hogy a kémia szacs honlapja még nem készült
el. Természetesen a munka folyamatban van.

Kérdéseitekkel keressetek meg a kemiaszk at ttkhok.elte.hu e-mail címen, vagy
személyesen.

Kérem a tisztelt Közgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

Köszönettel:
Fazekas Tímea
Kémia szakterületi koordinátor

Name: Beszámoló 2.KGYre.rtf