[Kepviselok] Informatikus beszamolo

Takacs Tibor informatikus at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 16., Sze, 23:13:25 CET

Tisztelt Közgyûlés!

A mindennapi rutinmunkákat elvégeztem: felhasználók tájékoztatása,
rendszer karbantartása, frissítése, a felhasználók problémáinak megoldása,
fogyó eszközök beszerzése, stb.

Az elmúlt egy hónapban Kassán voltam, de
természetesen a weboldal ez idõ alatt is
folyamatosan frissült, és minden felmerült
problémát sikerült e-mail-en, msn-en, vagy
telefon keresztül megoldani. Így végül a
helyettesemre nem sok feladat hárult. Ezúton is
köszönöm Vizeli Andrásnak a segítségét.

Ezúton szeretném megköszönni mindazoknak a tisztségviselõknek a munkáját,
akik segítettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu weboldal mindig aktuális
adatokat, és a legfrissebb híreket tartalmazza.

2005. november 16.

Takács Tibor
ELTE TTK HÖK Informatikus