[Kepviselok] Iratkezelés 2007 - II.

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Dec. 29., P, 20:22:03 CET

Tisztelt Képviselők!

Az intézeti tanácsokkal kapcsolatos levelem következik.

A kar struktúrájában fontos szerep jut az intézeti tanácsoknak, így ezen
ülések jól dokumentáltsága fontos. Ehhez a következőek szükségesek:

1. Meghívó
2. Előterjesztések (email vagy papír alapúak)
3. Emlékeztetők
4. Beszámolók

Mindegyik intézetnek működik többé kevésbé valamilyen levelezőlista
jellegű (biosz, matek, földtud, kémia biztos, fizikáról nincs infóm)
kezdeményezés, így az anyagokhoz az iktatás két egyszerű módon juthat
hozzá.

1. A megfelelő levelek forwardolása
2. A levelezőlistára felkerülés

A kémiánál sikerült elérnem, ott rajta vagyok a listán. Korábban ugyan
kértem hogy legalább meghívókat kapjak, de úgy látszik ezek nem jöttek
össze. Kérem az intézeti tanácstagokat, hogy legyenek oly szívesek és
válasszanak a két alternatíva közül.

A beszámolót pedig az alapszabály megfelelő paragrafusa alapján minden
IT ülés után készítse el valamelyik IT tag.

Tisztelettel:
Palkó Tamás, titkár