[Kepviselok] nyílt nap értékelés

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 7., K, 15:05:21 CET

Sziasztok!

> Viszont a
> fizika és a biológia mélyen maga alatt teljesített. A fizika  néhány
> mafigyel?vel és pólóval készült ugyan, de a biológiánál szinte csak az
> el?re elkészített szines szórólapok voltak. Remélem, ez a két szakterület
> a jöv?ben érdekesebb bemutatókat is fog tartani.

Ezt a fizika szakterület kikéri magának! Õsszel a kísérleti fizika, most
az elméleti fizika oldaláról közelítettük meg a dolgokat, volt is
általános relativitáselmélet bemutató. Egyébként pedig volt egy csomó
laborlátogatás és elõadás, úgyhogy nemigen lett volna idejük az
érdeklõdõknek kísérleteket bámulni. Az intézettel abban állapodtunk meg,
hogy nem mutatunk be a standon kísérleteket, mert ezek nem olyan dolgok,
hogy kirakjuk az asztalra, hadd nézegessék, fogdossák. Amit nyugodtan
lehet nézegetni, fogdosni, azok olyan eszközök, amik ócskák, rozzantak
vagy érdektelenek, így csak égetnék az egyetemet. Ehelyett volt sok
személyes beszélgetés, ami szerintem legalább annyira fontos.

Üdv: Balázs