[Kepviselok] Re: Levelem 2. része

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 24., K, 16:05:48 CEST

Sziasztok!

Fecó levelének egy részletére reagálnék:

> Forum: Felvetodott mar a hallgato kerdez-HOK valaszol napok tartasa,
> havonta, 2 hetente. Errol miert nem beszelunk, miert nincs elorehaladas az
> ugyben?

Szeretném megvárni, hogy elfogadja a Szenátus a kari különös fejezetünket.
Egy fórum megtartásakor szerintem elengedhetetlenül fontos, legalábbis
részemről, hogy ne kelljen azt válaszolnom "A szabályzat ezen része még
nem készült el." Szerintem ez elég gáz lenne.
Ne feledkezzünk el arról, hogy kari vezetőket sem ártana elhívni egy ilyen
fórumra, ezt megfelelően elő kell majd készíteni.

Szóval alapvetően jó ötletnek tartom, csak beszélni kéne róla.
Úgyhogy várom az ötleteket, nemcsak magánban (taneh at ttkhok.elte.hu), hanem
akár a listákon is (kepviselok, tcs).

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK