[Kepviselok] Re: Levelem 2. része

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 25., Sze, 13:32:46 CEST

ELTE TTK HA Elnok írta:
> Sziasztok!
>
> Egy nagyon fontos kérdésem lenne. Az alábbi levélben van két állítás,
> ami küldöttgyûlésen vagy nem így hangzott el, vagy én értettem rosszul.

> 1. kérdés: Tényleg elhangzott az a tanulmányi, szociális
> elnökhelyettes, vagy az elnök részérõl, hogy elfogadjuk a 6000 Ft-ot?
> Ha nem, akkor elhangzott-e ennek ellenkezõje? Ha az sem, akkor mi
> hangzott el?
Folyamatosan hangsúlyoztuk, hogy sok, de amikor kari tanács elo"tti
utolsó megbeszélés volt, akkor Tasnádi megkérdezte, hogy rendben van-e
így; és Orsi nem tiltakozott (Pontosan nem emlékszem, mit mondott, bár
ott voltam).

> 2. kérdés: A Kari Tanácson a többség tényleg megszavazta a 6000 Ft-ot?
> Én eddig úgy tudtam, hogy csak egy két szavazat volt a 6000 Ft
> mellett. Ha a többség megszavazta, akkor kgy-n ugyanazok az emberek
> miért szavazták meg az ellenkezõjét, ha nem akkor Tamás miért állít
> valótlanságot?
Itt a kari tanácsi határozat; 1 ellenszavazat és 3 tartózkodás.

„A tanulmányaikat 2006. szeptember 1. elo"tt kezdo" hallgatók esetén a
kreditfelvételi és újrafelvételi díj kreditenként a képzési és
fenntartási normatíva nyolcvanad része, de összesen nem lehet több, mint
félévenként a hallgatói normatíva 25%-a (száz forintra kerekítve).”

(A Kari Tanács a határozatot 1 ellenszavazattal 3 tartózkodás mellett
hozta.)

> [...]
> jelezték, hogy az túl sok. Ha igen, akkor ennek küldöttgyûlésen ennek
> kellett volna elhangoznia nem az ellenkezõjének.
>
> Jelenleg két egymást kizáró állítás van forgalomba, melybõl
> következik, hogy az egyiket állító fél hazudik, vagy ha ez túl erõs
> szó, akkor az eseményeket jelentõsen torzítja. Ha ez így marad és nem
> öntünk tiszta vizet a pohárba, akkor lényegesen nagyobb ár, mint a
> dékán vagy dékánhelyettes megkerülése.
>
> Várom az érintettek válaszát.
>
> (Még a lentebbi részhez is beszúrtam egy fél mondtatot, de az kevésbé

Palkó Tamás