[Kepviselok] HKR és egyéb infók

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 18:01:24 CET

Sziasztok!

Nekem nagyon határozott és egyszerû véleményem van:

A küldöttgyûlés határozott a kérdésben, ezért Orsinak ezt kell képviselnie
a szenátusban, és amennyiben nem teljesül, az EHÖK-kel meg kell
vétóztatnia az egész szabályzatot.

Egyébként én ezt az új elvet nem tartom elfogadhatónak, meradjon ahogy
eddig volt, maximum 2000 forintos kreditújrafelvételi díjjal.

Megjegyzem, egy választmány nem változtathatja meg a küldöttgyûlés
határozatát.

Üdv: Balázs