[Kepviselok] HKR és egyéb infók

Bosnyák András bosi at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 19:04:03 CET

Üdv!
Nos, én elég sokáig igyekeztem megérteni a szöveget, nem is volt könnyű.

Szerintem elfogadható, mi több teljesen triviális dolog a javaslat azon
része, hogy azok az újrafelvett  kreditek, amikért már fizettünk ne
számítsanak bele a + 10%-ba, ez így jogos és igazságos. (Én végig azt
hittem, hogy ez a + 10% a régiekre is vonatkozik, úgyhogy kicsit meglepett
ez most, de már értem.)
Tehát jól értelmezem, hogy pl az ebben a félévben újrafelvett kreditek
simán levonódnak a +10%-ból? És az ezután előkerülő kreditek, amelyeket
újra fel kell vennie, azok is levonódnak, amíg csak marad a +10%-ból?
Azzal egyetértek, hogy kt-n kell majd lerendezni magát az összeget, meg,
hogy a BSc-k limitjét is, csak azt nem értem, hogy ha egyszer ez a
módosítási javaslat a Kari Különösre vonatkozik, akkor miért lesz róla
szavazás Szenátuson? Miért nem csak kt-n?

Bos