[Kepviselok] HKR és egyéb infók

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 30., H, 08:42:57 CET

Szia Csaba!

Megértem, hogy kicsit elszomorodtál.

De mit szóljak én?
Tegnap nem kevés képviselővel volt szerencsém telefonon beszélni, és volt
olyan, aki visszakérdezett, hogy mi az a HKR. Azt gondolom, hogy ez egy
képviselő esetében sem megengedhető.

Miért tájékoztatjuk a Küdöttgyűlés tagjait a HKR aktuális állásáról, ha az
adott napirendi pontnál alig határozatképes a KGy? Ez is elgondolkodtató.

Ja, és persze akinek nem inge, ne vegye magára.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu

> Sziasztok!

hozzá, hát nem is mondok hülyeségeket.
képviselő vagy, aki utánajár a dolgoknak, ha valami nem világos
számára."
engedni, hiszen ez is már jóval több, mint a régi 1100-Ft.
tűnik, hogy félreértetted a dolgokat.

> No comment!
>
> /Erről szólt például Gubbe levele is./
> Mivel ilyen reakció érkezett a levelemre, ezért nem érzem úgy, hogy
bármit
> is érne a szavam. Mivel valóban nem vagyok informált a dologgal
> kapcsolatban, ezért nem is írtam semmi "okosat". Sajnálom! Az volt a
kérés, hogy mindenki szóljon hozzá. Hát megtettem. És őszinte voltam,
úgy,
> ahogyan ezt elhatároztam. Ám senki ne várja el tőlem, hogy a ma
éjjelemet
> azzal töltsem, hogy a hiányzó információkat megszerezzem, hogy még
időben
> elküldjem a véleményemet.
> Ami a félreértést illeti: "valószínűleg tartózkodni fogok a szavazáskor.
Így nem fogadom el a szabályzatot, hiszen küldöttgyűlési határozat szól
ellene, illetve lehetőség nyílik az újabb tárgyalásra is a
későbbiekben."
> Mivel a mi Hallgatói Önkormányzatunk elnöke sem a küldöttgyűlésen
meghozott határozatnak megfelelően szavaz(ahogyan ezt a levelében
jelezte), ezért még jobban úgy érzem, hogy a szavam nem sokat ér (mondom
ezt úgy, hogy nem vettem részt a küldöttgyűlés azon részén, amelyen a
határozat megszületett, holott én is erre voksoltam volna.)
> Szerintem ha valamit nem fogadok el akkor nemet mondok, nem pedig
tartózkodok, de valószínűleg megint az én felelősségteljesség
nélküliségem
> és az utána nem járásom (hú de szép magyarul fogalmaztam :) ) az oka.
Félreértés ne essék, nem sértődtem meg. Kicsit elszomorodtam.