[Kepviselok] emlékeztetők

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 15., H, 22:07:54 CEST

Kedves Gabi!

Kérlek ne tegyél fel ilyen bugyuta kérdéseket. Neked nem kell tudni az
ilyen dolgokról, hiszen az elnök úr oly kiválóan végzi dolgát, hogy csak
köszönettel tartozhatunk neki, hogy bizonyos dolgokban helyettünk döntenek
és megkímélnek minket a döntéshozás szörnyű terheitől.
A másik, hogy nem értem miért mondod, hogy senki nem ér rá? Itt azon kívül
amikor valakire szükség lenne, mindenki a nap 24 órájában rendelkezésre
áll.

Mészi