[Kepviselok] [Fwd: Edupress Hírlevél]

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 21., H, 13:44:00 CET

Sziasztok,

természetesen "hallottam" róla. Elég közvetlenül érint minket is
(volt/jelenlegi munkahelyem), illetve a biológia szakterületet. Ez a
hírből is kiderül egyébként (Enzimológiai intézet), valamint a biokémiai
területen sok az együttműködés a kkki-val.
Egy nagyon jó kezdeményezés, és miután ez létrejön, valószínűleg az ELTE
csak a hátát fogja nézni. Pl. ezért, illetve a kutatóegyetemi státuszért
lehetne a minőségbiztosítást az omhv-n túl gondolni egy kicsit...
Ha vannak érdeklődők a témában, szívesen mesélek róla többet, illetve
utánajárok a felmerülő kérdéseknek. Egyébként örülök, hogy az elnökúrnak
lassan kezd ilyesmi is szemet szúrni.
Üdv.

Áron