[Kepviselok] Fáklyás felvonulás Hirdetés - Munkalehetőség!

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 8., H, 18:15:33 CET

Sziasztok!

Most november 12-én péntek délután lesz az ELTE Összegyetemi fáklyás
felvonulása az Egyetem tér és a Múzeum körút között. Ez a 375 éves
ünnepségsorozat záró felvonása, nem egy szokványos egyetemi ünnepség...
Karonként történik majd a vonulás, fáklyákkal, jó móka lesz nagyon.

Részletek itt: http://www.facebook.com/event.php?eid=163457913687791

Erre a facebook eseményre légyszi hívjátok meg minél több ismerősötöket!

Az alábbiakban pedig hiper-szuper MUNKALEHETŐSÉGet ajánlok a figyelmetekbe!

A feladatok a rendezvényen nagyon egyszerűek, nem megerőltetőek, de mégis
szórakoztatóak:

Jogar tartása díszes öltözetben, és vele vonulás (fiúk)
Kar táblájának tartása és vele vonulás (fiúk-lányok)
Tömeg koordinálása (fiúk-lányok)
Fáklya osztogatás (fiúk-lányok)

Ugye milyen szuper? Max. két óra munka (15:30-ra kell jönni dolgozóknak)
és jó konvertibilis magyar forintban kaptok érte jutalmat még Karácsony
előtt.

Jelentkezéseteket küldjétek a jtomi at ttkhok.elte.hu címre.

Szép estét!

Tomó

u.i.: ja és nem kell félni kellemes 13 fok, és szép idő lesz! :)