[Kepviselok] Informatikus beszamolo es palyazat

Dudás Gábor dudikoph at dudikoph.hu
2010. Sze. 23., Cs, 17:22:49 CEST

Kedves Mindenki,

alabb talaljatok beszámolóm az eddigiekről, es pályázatom az
informatikai biztosi posztra. Ha hasonlóságot találtok a júliusiakkal,
az nem a véletlen műve.

-----------------------------

Beszámoló:

Idén a szokásosokon felül, címszavakban ...

...5vös 5 honlap

...elsős CD

...nyílt nap honlap

...portal.elte.hu (nem szorosan HÖK, de ide is tartozik)

...winyócserével egybekötött szerver újratelepítés

...színes-szagos hírlevél

...nyúzos sms szerver

...sporfesztival honlap

...valasztashoz online EHA nyilvántartó, ellenőrző tool

Julius ota a szokasos evkezdes koruli dolgokkal telt az ido: uj
levelezolistak, felhasznalok letrehozasa, honlapok frissitese. Julius
ota ketszer is tortek fel honlapokat a szerveren, ezt akkor ideiglenesen
megoldottam, idokozben pedig elindult a vegleges megoldas is.

Ezenkivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal rendszeres frissitese,
szamitogepek karbantartasa, neha kabelhuzigalas, es egyeb problemak
megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

-----------------------------

Palyazat:

Ezúton benyújtanám pályázatom Informatikai biztosi posztra, a
2010-2011-es ciklusra.

Egyrészt már több éve vagyok az Önkormányzatnál, sokan ismertek,
másrészt idénre az elképzelések:

- Windows XP -> Windows 7 átállás 100%-ban, tehát az összes
Windows-os gépen

- A szerveren a jelenlegi e-mail tárolási technológia átalakítása
(mbox->mdir).

Ez a napi használatban semmi változást nem hoz, de a gyakorlatban sokkal
gyorsabban működnek majd a mailboxok.

A júliusi pályázat óta lefixálódott, hogy október 2-a lesz az átállás napja.

- A belső-külső dokumentumok tárolására ki kell alakítanunk egy
rendszert. A jelenlegi e-mailben küldözgetős, pendriveon hurcolós
módszernek elég kétséges az eredménye.

Többetekkel beszélgettem már erről, de konkrét megbeszélés még nem volt,
és megoldás sem született. Javaslatot szívesen várunk. Technika, tárhely
van hozzá dögivel.

- A HÖK-ös honlapon a jelenlegi dokumentum-, illetve jegyzőköny-,
és emlékeztetőtár átalakítása.

Visszamenőleg kereshető adatbázis, küldöttgyűlés, választmány,
események, egyéb kritériumok alapján, HÖK-kel kapcsolatos személyek
szerint, stb.

- Déli iroda kábeldzsindzsájának felszámolása, illetve rendbetétele

Üdv,
Dudás Gábor

--
http://dudikoph.hu