[Kepviselok] Jutalomkeret - előterjesztés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Május. 22., K, 03:25:36 CEST

Sziasztok!

A jutalomkeret pályázati kiírást módosítanunk kell (nem lehet nyilvános),
de ehhez először is a HKR-t kell megváltoztatni. Erről már küldtem egy
e-mailt még hónapokkal ezelőtt. Amíg ez nem történik meg, addig véleményem
szerint a jelenlegi kiírást kell használnunk.

Ebben olvasható:
Az ELTE TTK HÖK Küldöttgyűlése döntést hozhat rendszeresen vagy egyszer
benyújtandó pályázatokról a jutalom összegére vonatkozó korlát vagy egyéb
kikötés meghatározásával. Ez a döntés kötelező érvényű a pályázatot az
adott tárgyban benyújtó Kari polgárra.

Ennek fényében javaslom, hogy határozzunk meg keretösszegeket a következő
témákban:

LEN
Gólyatáborok
Önkormányzat munkájának segítése
Nyúz

Hozzunk döntést elvi kérdésekben:

Delegáltságok jutalmazása
Szakterületi Csoportok jutalmazása
Szakmai tevékenységek - korrepetálások, Alapítvány projektek,
honlapkészítés, plakáttervezés

Általában vitassuk meg a jutalomkeretek koncepcióját. Ha van rá igény,
részletesen kifejtem, hogy mit gondolok a kérdésről, de szeretnék rászánni
erre egy jelentősebb időt a Küldöttgyűlésből, hogy ne a Választmányon
dőljenek el ezek a már jelképességüknél fogva is fontos kérdések. Mivel a
hatályos törvények szerint a kiutalt összegek nem lehetnek nyilvánosak még
fontosabb, hogy olyan elvek mentén költsük a pénzt, amik minden érdeklődő
hallgatónak egyértelműek és a többség egyetértését bírják.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK