[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlés kimentés/jelenlét

danika at ttkhok.elte.hu danika at ttkhok.elte.hu
2014. Sze. 1., H, 09:25:53 CEST

Kedves EB!

Ezúton szeretném jelezni (bár most nem tudtam megnézni a jelenléti
nyilvántartást), hogy képviselői mandátumom megszűnt abszolválás
végett. Elnézést, hogy csak most szólok, akartam írni listára búcsú
levelet is. A képviselőlistán maradnék még, ha lehet a nem hallgatói
jogviszonyhoz kötött tisztségek miatt.

Köszönettel:
Hermán Dániel
Képviselő