[TTK HÖK -Képviselők]EHÖK tisztségviselő-jelöltjei

Gazdasági elnökhelyettes-ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2015. Jún. 28., V, 09:49:05 CEST

Sziasztok!
Azt lehet tudni kik jönnek el,vagy készüljünk a fel az egész 100 oldalból?
Üdv.:Tamás

--
Horváth Tamás
Gazdasági elnökhelyettes
E-mail:gazdeh at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil:+3630-898-4083
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól!
Amennyiben Ön nem szerepel a címzettek között, kérjük, azonnal
értesítse a levél küldőjét és törölje a levelet és csatolmányait a
bejövő üzenetei közül anélkül, hogy a levelet bármilyen célra
felhasználná, továbbítaná, lemásolná vagy hozzáférhetővé tenné a
címzetteken kívül más személyek részére.