Sziasztok!<div><br></div><div>Szeretnék egy pár megjegyzést hozzáfűzni a beszámolókhoz úgy általában:</div><div>- már az előző kommbiz is feszegette, hogy a fájlokat, amiket küldtök úgy célszerű elnevezni, hogy abban megtalálható legyen a tisztség megnevezése, a neved és a KGY dátuma amire készül. A tisztség megnevezésénél meg valószínűleg praktikus lenne nem random rövidítésket használni, hanem mondjuk ami az emailcímben is van. Ez azért nagyon praktikus, mert később, amikor az ember a KGY anyagait nézegeti, vagy netalántán letölti a beszámolókat és csak később nézi meg, akkor meg tudja találni amit keres. </div>
<div><br></div><div>- célszerű, ha a beszámoló egy olyan dokumentum, ami mondjuk kinyomtatva is használható, mert a webes linkek mögött megbúvó dolgok változnak és eltűnnek idővel, cserébe szerintem ezek a szerintem nem csak a KGYnak készülnek, de kicsit az utókornak is (arról nem is beszélve, hogy célszerű ha egy beszámoló, amiről szavazás van utólag nem szerkeszthető, tehát kicsit furcsa a link mögötti tartalmat is a beszámoló részének tekinteni)</div>
<div><br></div><div>- néhány küldtétek ki úgy a beszámolót, hogy egy emailt írtatok. ez megint csak egy kérés, de szerintem jó volna, ha egy pdf-be is betennétek és kicsit dokumentumabb formája lenne, mert ez kb plusz 2 perc, cserébe sokkal pofásabb és archiválni is könnyebb</div>
<div><br></div><div>- aki tudja ne csak doc-ban küldje ki, hanem pdf-ben is (a 2007 word ki tudja menteni abba is), van egy halom online konverter is. a word file-t nem igazán arra találták ki, hogy azt olvassák az emberek a gépen</div>
<div><br></div><div>persze nem kell velem egyetérteni, meg ilyesmi, csak szerintem így lenne praktikus:)</div><div><br></div><div>üdv,</div><div>Bence</div>