Pontosítanék, mint megtudtam, a 20 év egyből végzés után kezd el ketyegni (bár akkor most már mindjárt elolvasom a rendeletet, mert ezt sem abból tudom még:)), azaz msc alatt is ketyeg már 6 évnyi munkavégzés 20 éven belül. Így átgondolva, a doktorit végzők végzés után ha jól számolom 4 évet tudnak külföldön tölteni, utána már jönni kell haza, aki msc-t végez, ha jól sejtem 8at. Ez a doktorisoknak már közelíti a szart, de ha jól sejtem, a témavezetője felveszi hallgatói szerződéssel részmunkaidőre (nem tudom ez mennyire gyakori), akkor a doktori után ledolgozandó 6 évből 3 mindjárt meg is van. Akár heti nagyon kevés órában is, ha gond van a pénzzel. <div>

<br><div class="gmail_quote">2012/1/21 Ferdinandy Bence <span dir="ltr"><<a href="mailto:fbence@ttkhok.elte.hu">fbence@ttkhok.elte.hu</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">

Nem akarok Marci kötözködni veled, de <br><br><div class="gmail_quote"><div class="im"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">vagy mert kirúgják őket arról az<br>


egyetemről, ami a minőségi képzés és értékes diploma mézes madzagjával<br>
tartotta őket magánál hosszú ideig (sőt néha a szabályokat felülírandó még<br>
kérvények pozitív elbírálásával is bent tartotta őket).<br></blockquote><div><br></div></div><div>Duki pont arról beszélt, hogy ebből a "hosszú ideig"-ből legyen egy "rövid ideig". Mert ezen tudunk változtatni viszonylag nagyon könnyen. </div>

<div><div class="h5">

<div><br></div><div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<br>
<br>
> Sziasztok!<br>
><br>
> AzĂŠrt ĂŠn ĂłvakodnĂŠk az indulatoktĂłl, az tipikusan nem vezet jĂłra.<br>
><br>
> Nem fogok 2000 ĂŠrtelmes embert felvenni, az fix, viszont fel fogjuk<br>
> tĂślteni<br>
> a helyeket, mert kell a pĂŠnz. Ezekkel a peremfeltĂŠtelekkel kell<br>
> boldogulni.<br>
> Szerintem az mĂĄr jĂł, ha a felvett hallgatĂłk szĂźrkeĂĄllomĂĄnyĂĄnak az<br>
> alja, az<br>
> ott lesz ahol a mostani.<br>
><br>
> Ha nincs elĂŠg oktatĂł, akkor oktassanak azok akiknek ez szakmai<br>
> tapasztalat,<br>
> SOTE-n, Corvinuson meglehetĹ sen elterjedt a hallgatĂłk ĂĄltal oktatott<br>
> gyakorlatok.<br>
><br>
> Ă rdemes megjegyezni azt is, hogy egy kirĂşgott hallgatĂł minden<br>
> fĂŠlĂŠvĂŠrt 55<br>
> ezer forintot fog fizetni a vĂŠgĂŠn, tehĂĄt ĂŠrdemes lehet optimalizĂĄlni,<br>
> hogy<br>
> hĂĄny ĂŠv utĂĄn van a vĂŠgleges eltĂĄvolĂ­tĂĄs.<br>
><br>
> Marcinak Ăźzenem, hogy a "nem fog menni", az pontosan az a hozzĂĄĂĄllĂĄs,<br>
> amitĹ l nem fog menni.<br>
><br>
> Ă dv,<br>
> Bence<br>
><br>
> u.i. szerintem Ăśtleteink vannak, ĂŠs ha leteszĂźnk mĂĄrcius vĂŠgĂŠn egy<br>
> koncepciĂłt, akkor hallgatni fognak rĂĄnk<br>
><br>
> 2012/1/20 Orsolya Tischler <<a href="mailto:tischorsi@ttkhok.elte.hu" target="_blank">tischorsi@ttkhok.elte.hu</a>><br>
><br>
>> Sziasztok!<br>
>><br>
>> DĂĄvid, a vĂŠgletekig menĹ  gyakorlatiassĂĄgod asszem olyan<br>
>> problĂŠmĂĄkat is<br>
>> felszĂ­nre hozott, ami azt gondolom rĂŠmisztĹ en keveseknek jut eszĂŠbe<br>
>> akĂĄr<br>
>> felvĂŠtelizĹ  hallgatĂł, akĂĄr jelenlegi egyetemista, akĂĄr oktatĂł,<br>
>> akĂĄr<br>
>> egyetemvezetĹ i vagy tudj' Isten politikai magassĂĄgokrĂłl beszĂŠlĂźnk.<br>
>> Duki a leveled alapjĂĄn mindannyian lĂĄtjuk, hogy mi a cĂŠlod, szerintem<br>
>> ez<br>
>> az irĂĄny tĂĄmogatandĂł, gondolkodni fogok mĂŠg bizonyos rĂŠszek<br>
>> kommentjein,<br>
>> mert majdnem olyan ĂŠrtetlenĂźl ĂŠs felhĂĄborodottan ĂĄllok a dolgok<br>
>> elĹ tt, mind<br>
>> DĂĄvid, csak ĂŠn nem megyek futni, ĂŠs a szigorlatra tanulĂĄs alatt<br>
>> engedĂŠlyezett internetpercekbe most csak ennyi fĂŠr :P hogy:<br>
>><br>
>> a szĹąrĂŠs cĂŠlja szerinted a 3.ĂŠvet megkezdĹ t 90%-ĂĄnak<br>
>> lediplomĂĄzĂĄsa. ĂŠn<br>
>> pontosan azĂŠrt, mert hallgatĂł kell az egyetemnek, a hallgatĂłnak<br>
>> oktatĂĄs<br>
>> kell, az oktatĂłnak meg nem kell a birka, a hadjĂĄrat cĂŠljĂĄt inkĂĄbb<br>
>> Ăşgy<br>
>> fogalmaznĂĄm meg, hogy a mĂĄsodĂŠvet csĂşszĂĄs nĂŠlkĂźl megkezdĹ k 90%-a<br>
>> szerezzen<br>
>> csĂşszĂĄs nĂŠlkĂźl diplomĂĄt, bĂĄrmibe is kerĂźljĂśn ez. (sztem a 3. ĂŠv<br>
>> 90%-a ha<br>
>> nincs is meg de a legtĂśbb szakunkon 80 megvan - tanĂĄrkĂŠpzĂŠsrĹ l nem<br>
>> tudok<br>
>> semmit) A helyzet persze tudjuk, hogy 22-es csapdĂĄja, mind tudjuk, hogy<br>
>> minĂŠl tĂśbb embert veszel fel, annĂĄl hĂ­gabb a nĂŠp, annĂĄl nagyobb a<br>
>> lemorzsolĂłdĂĄs, vagy ha nincs lemorzsolĂłdĂĄs, annĂĄl selejtebb a<br>
>> diplomĂĄjuk.<br>
>><br>
>> Rontsunk kicsit ajtĂłstul a hĂĄzba (talĂĄn kivitelezhetetlen Ăśtletek<br>
>> hirtelen<br>
>> felindulĂĄsbĂłl):<br>
>> Mi kell?<br>
>> Felvenni sok olyan hallgatĂłt (de nem ĂŠsszerĹątlenĂźl sokat), aki<br>
>> tĂŠnyleg ide<br>
>> valĂł (ĂŠrtsd jĂł alapokkal jĂśn, vagy van benne potenciĂĄl), ĂŠs<br>
>> szĂ­nvonalas<br>
>> kĂŠpzĂŠst alĂĄjuk tenni.<br>
>> Mi kell ehhez?<br>
>> "MegfelelĹ " felvett hallgatĂł. A kĂśzĂŠpiskolai tanĂĄr nem kĂŠszĂ­tette<br>
>> fel?<br>
>> Nosza gyakoroljanak a tanĂĄrszakosaink, de ne csak habĂłk testrĂŠszeire:<br>
>> szĂĄmĂ­tson ez nekik elfogadott gyakorlatnak, legyen ennek szervezett<br>
>> formĂĄja.<br>
>> "MegfelelĹ " oktatĂł. Marci levele fĂĄjĂłan igaz, ha megszakadunk sincs<br>
>> elĹ relĂŠpĂŠs, ha egy az OSZTATLAN rendszernĂŠl leakadt, tanĂ­tĂĄst<br>
>> nyĹągnek ĂŠrzĹ ,<br>
>> tĂŠnyleg jĂł szabĂĄlyozĂĄsainkra magasrĂłl fosĂł ĂłlomnehĂŠz oktatĂłi<br>
>> gĂĄrda van a<br>
>> hĂĄzban (EttĹ l fĂźggetlenĂźl legmĂŠlyebb tiszteletem kĂźlĂśnben tĂśbb,<br>
>> mint<br>
>> 80%-uknak!!). Ezek tudĂłs emberek, jĂłnĂŠhĂĄnyuk nemzetkĂśzileg elismert<br>
>> szakmai<br>
>> kivĂĄlĂłsĂĄg, brilliĂĄns elme. Nekem ne mondja senki, hogy ha lenne<br>
>> bennĂźk<br>
>> hajlandĂłsĂĄg, nem fognĂĄk fel a problĂŠma sĂşlyĂĄt, ĂŠs ne lennĂŠnek<br>
>> mellettĂźnk.<br>
>> 1) meg kell talĂĄlni MINDEN EGYES rohadt tanszĂŠken a "rĂŠst a pajzson"<br>
>> 2)<br>
>> olyan dĂŠkĂĄnt vĂĄlasszon meg ez a Kar, aki ebben hisz ĂŠs benne van ,<br>
>> mert<br>
>> tudjuk jĂłl, kutya ugatĂĄs nem hallatszik az ĂŠgig, hiĂĄba<br>
>> demonstrĂĄlunk,<br>
>> ismeretterjesztĂźnk, ĂŠrdekkĂŠpviselĂźnk senkik vagyunk egyedĂźl...<br>
>><br>
>> A kritĂŠriumreform csak a jĂŠghegy csĂşcsa. Aki a kritĂŠriumreformra<br>
>> vagy a<br>
>> kĂśtelezĹ  tĂĄrgyak szigorĂ­tĂĄsĂĄra akĂĄr csak szĂĄjĂĄt hĂşzza az nem<br>
>> kell, az<br>
>> semmiben nem hisz, amiben kellene, ĂŠs semmire nem is lesz hajlandĂł.<br>
>> MindentĹ l el kell rugaszkodni, amibe eddig be volt kĂśvĂźlve ez a Kar<br>
>> ĂŠvtizedek Ăłta!<br>
>> Duki teljesen igazad van abban, hogy iszonyatos masszĂ­v<br>
>> ĂŠrdekkĂŠpviselet<br>
>> kell, ĂŠs talĂĄn sajĂĄt hĂĄzunk tĂĄjĂĄn kĂśnnyebb rendet tenni, mint az<br>
>> egĂŠsz<br>
>> Karon. Kevesebb, mint 50 hallgatĂłi kĂŠpviselĹ  (aki elvileg mindennel<br>
>> kĂŠpben<br>
>> van , amirĹ l beszĂŠlĂźnk ĂŠs kĂŠsz is ezĂŠrt kiĂĄllni) az kevĂŠs:<br>
>> 2012-ben 2040<br>
>> darab hallgatĂłi kĂŠpviselĹ  kell, nem kell mindnek ott Ăźlni a KGy-n,<br>
>> de<br>
>> mindnek ugyanakkora szĂĄja legyen, ha a jogi csorbulnak, ne acsarkodjon<br>
>> ordenĂĄrĂŠ mĂłdon, hanem intelligens termĂŠszettudĂłs mĂłdjĂĄra ĂŠrtse,<br>
>> hogy mi<br>
>> tĂśrtĂŠnik kĂśrĂźlĂśtte, asszem a mentor szerepĂŠn vĂĄltoztatni kell<br>
>> ĂłvĂłnĂŠnibĹ l<br>
>> felbujtĂłba, a GT-kben nem 10 perc ppt kell hanem egy fĂŠl nap, amikor<br>
>> propagandista mĂłdon verjĂźk belĂŠjĂźk hogy itt akkor ĂŠlsz meg, ha<br>
>> tisztĂĄban<br>
>> vagy azzal, ami kĂśrĂźlĂśtted zajlik, ember te felnĹ ttĂŠl, gondolkozz,<br>
>> cselekedj, tanulj, vĂĄrj vĂĄlaszokat ĂŠs itt a HĂ K segĂ­t. (mert persze<br>
>> nem<br>
>> kellenek a partizĂĄnakciĂłk a TO vagy a DĂŠkĂĄni hivatal ajtaja elĹ tt<br>
>> csak a<br>
>> szemfelnyitĂĄs kell.)<br>
>> Ă s ha mindenki aki idejĂĄr Duki ĂŠrvei mellett van, ĂŠs az oktatĂłknak<br>
>> legalĂĄbb egy rĂŠsze hajlandĂł arra, hogy ebben a nevetsĂŠges helyzetben<br>
>> mindannyiunk ĂŠrdekĂŠben muszĂĄj vĂĄltozĂĄsokat eszkĂśzĂślni, na ĂŠn<br>
>> akkor hiszek<br>
>> abban, hogy itt egy jobb TTK ĂŠpĂźl majd.<br>
>><br>
>><br>
>> puszcsi<br>
>><br>
>> ui: bocsĂĄnat, mĂŠgis sok lett ĂŠs inkĂĄbb tĂşlfĹątĂśtt mint alapos<br>
>><br>
>><br>
>> 2012/1/20 ElnĂśk - ELTE TTK HĂ K <<a href="mailto:elnok@ttkhok.elte.hu" target="_blank">elnok@ttkhok.elte.hu</a>><br>
>><br>
>>> Sziasztok!<br>
>>><br>
>>> ManapsĂĄg mindennek adnak hangzatos cĂ­met. HĂĄt most ĂŠn is adtam<br>
>>> egyet a<br>
>>> kĂśvetkezĹ  fĂŠlĂŠv egyik legfontosabb programjĂĄnak. (StatisztikĂĄk<br>
>>> ĂŠs szĂĄmok<br>
>>> utĂĄn, szokĂĄs szerint elĂŠg legĂśrgetni a CAPS_LOCK-kal Ă­rt rĂŠszig,<br>
>>> ha<br>
>>> valakit az ilyesmi hidegen hagy. A vĂŠgĂŠn van kĂŠt kĂŠrdĂŠs, aki<br>
>>> teheti,<br>
>>> vĂĄlaszoljon.)<br>
>>><br>
>>> Megjelentek a felvĂŠteli keretszĂĄmok. LegutĂłbbi levelemre tĂśbb<br>
>>> reakciĂł is<br>
>>> ĂŠrkezett listĂĄn innen ĂŠs tĂşl. Akkor az orszĂĄgos szĂĄmok alapjĂĄn a<br>
>>> csinos<br>
>>> kis tĂĄblĂĄzattal azt tippeltem, hogy az 1291 (hivatalosan 1294) tavaly<br>
>>> felvett ĂĄllamis alapszakos hallgatĂł (ĂŠs kb. 20 kĂśltsĂŠges) helyett<br>
>>> jĂśvĹ re a<br>
>>> kormĂĄny szĂĄndĂŠkai szerint felvennĂŠnk 1123 ĂĄllamis ĂŠs 854<br>
>>> "fĂŠlĹ sztĂśndĂ­jas"<br>
>>> hallgatĂłt. (a kĂśltsĂŠgesek talĂĄn kivĂŠtel nĂŠlkĂźl mĂĄsoddiplomĂĄsok<br>
>>> voltak<br>
>>> tavaly is, Ĺ k Ă­gy vĂĄrhatĂłan tovĂĄbbra is ennyien maradnĂĄnak)<br>
>>><br>
>>> A problĂŠma felvetĂŠse az volt, hogy vajon ilyen ijesztĹ  mennyisĂŠgĹą<br>
>>> emberrel<br>
>>> mit kezdĂźnk, a kĂśltsĂŠgtĂŠrĂ­tĂŠs ĂśsszegĂŠt hogyan kellene<br>
>>> megĂĄllapĂ­tani.<br>
>>><br>
>>> A Kar vĂŠgsĹ  dĂśntĂŠse az ĂśnkĂśltsĂŠg ĂźgyĂŠben, amellyel ĂŠn is<br>
>>> egyetĂŠrtettem:<br>
>>> BSc: marad a 210.000 Ft/fĂŠlĂŠv (az ĂĄllam adta keretekhez kĂŠpest<br>
>>> kĂśzepes 175<br>
>>> ĂŠs 300 ezer kĂśzĂŠ lehetett vĂĄlasztani) - mĂşltkori levelemmel<br>
>>> ellentĂŠtben<br>
>>> meggyĹ zĹ dtem, hogy tĂśbb okbĂłl sincs ĂŠrtelme nĂśvelni, csĂśkkenteni<br>
>>> viszont<br>
>>> problĂŠmĂĄs lehet<br>
>>> MSc: 400.000 Ft/fĂŠlĂŠv - ez a kĂŠrhetĹ  maximum (a ma nyilvĂĄnossĂĄ<br>
>>> vĂĄlt idei<br>
>>> msc-s keretszĂĄmokbĂłl is az lĂĄtszik, hogy vĂĄrhatĂłan minden nĂĄlunk<br>
>>> vĂŠgzett<br>
>>> hallgatĂłnak van helye ĂĄllamin, amennyiben a felvĂŠtelit sikerrel<br>
>>> veszi,<br>
>>> jelenleg 3 kĂśltsĂŠgtĂŠrĂ­tĂŠses MSc-s hallgatĂł tanul a TTK-n, rĂĄjuk<br>
>>> egyĂŠbkĂŠnt<br>
>>> visszamenĹ leg termĂŠszetesen nem vonatkozik) A kĂŠpzĂŠs kĂśltsĂŠgei<br>
>>> viszont<br>
>>> magasak, az eredeti terv 420.000 lett volna.<br>
>>><br>
>>> TanĂĄri mesterszak (nem a Kar dĂśntĂŠse, hanem a TTT-ĂŠ, ĂŠn<br>
>>> megszavaztam jobb<br>
>>> hĂ­jĂĄn):<br>
>>> 320.000 (ha a mĂĄsik szak bĂślcsĂŠsz, akkor 300.000, ez az ĂĄllami<br>
>>> minimum)<br>
>>><br>
>>> Ă s akkor ma megjelentek az intĂŠzmĂŠnyi keretszĂĄmok. Az ĂŠn 1976<br>
>>> ĂĄllami ĂŠs<br>
>>> fĂŠlĂĄllami hallgatĂłs tippem mĂŠg optimistĂĄnak is bizonyul.1140+900,<br>
>>> tehĂĄt<br>
>>> 2040 hallgatĂłt tervezĂźnk felvenni alapszakokra. Ez megint csak a<br>
>>> szemlĂŠletessĂŠg kedvĂŠĂŠrt 458 biolĂłgust jelent arĂĄnyosĂ­tva.<br>
>>><br>
>>> Azt hiszem most mĂĄr joggal mondhatjuk, hogy kĂŠpzĂŠsi katasztrĂłfa<br>
>>> elĹ tt<br>
>>> ĂĄllunk. A kĂśltsĂŠgtĂŠrĂ­tĂŠse magasra emelĂŠse, amit az elĹ zĹ<br>
>>> levelem vĂĄzoltam,<br>
>>> csak tĂźneti kezelĂŠs. Nem lehet pĂŠnzĂźgyileg orvosolni a problĂŠmĂĄt.<br>
>>><br>
>>> A Kar kĂśltsĂŠgvetĂŠsi stabilitĂĄsĂĄhoz hallgatĂłkra lesz szĂźksĂŠg.<br>
>>> TehĂĄt a<br>
>>> megoldĂĄs nem lehet a gyengĂŠbbek elijesztĂŠse (fĹ leg, hogy csak a<br>
>>> szegĂŠnyekkel szemben lenne elrettentĹ , ez pedig nem esĂŠlyegyenlĹ ).<br>
>>> Igazi<br>
>>> megoldĂĄst csak tanulmĂĄnyi eszkĂśzĂśkkel ĂŠrhetĂźnk el.<br>
>>><br>
>>> MEGGYĹ ZĹ DĂ SEM, HOGY NEM Ă RDEKE SENKINEK, HOGY Ă GY JĂ RJANAK IDE<br>
>>> HALLGATĂ K,<br>
>>> HOGY DIPLOMA NĂ LKĂ L TĂ VOZNAK Ă VEK MĂ LTĂ N.<br>
>>><br>
>>> - nekik nem jĂł, mert az ĂŠletĂźkbĹ l a legĂŠrtĂŠkesebb ĂŠveket<br>
>>> elvesztegettĂŠk,<br>
>>> mĂĄs egyetemen akĂĄr megĂĄllhatnĂĄk a helyĂźket<br>
>>><br>
>>> - akik diplomĂĄzni szeretnĂŠnek, azoknak nem jĂł, mert a kĂŠpzĂŠs<br>
>>> szĂ­nvonalĂĄt<br>
>>> muszĂĄj lejjebb vinni<br>
>>><br>
>>> - az oktatĂłknak nem jĂł, mert a hallgatĂłsĂĄg egĂŠszĂŠt Ă­tĂŠlik meg<br>
>>> ez alapjĂĄn<br>
>>> ĂŠs frusztrĂĄltĂĄ vĂĄlnak<br>
>>><br>
>>> Erre az alapelvre kĂ­vĂĄnok most kidolgozni egy cselekvĂŠstervet,<br>
>>> aminek a<br>
>>> cĂŠlja, hogy az 1., de legkĂŠsĹ bb a 2. ĂŠv folyamĂĄn olyan szĹąrĂŠsen<br>
>>> menjenek<br>
>>> ĂĄt a 2012-ben felvettek (ĂŠs utĂĄnunk kĂśvetkezĹ  ĂŠvfolyamok), amely<br>
>>> biztosĂ­tja azt, hogy a 3. ĂŠvfolyamot megkezdettek 90%-a diplomĂĄt<br>
>>> szerezzen.<br>
>>><br>
>>> Eddigi terveim:<br>
>>> - kritĂŠriumtĂĄrgyak rendszerĂŠnek reformja, valĂłdi szĹąrĹ kĂŠnt valĂł<br>
>>> kezelĂŠsĂźk<br>
>>> - a tĂĄrgyfelvĂŠtelek ĂŠs vizsgaszĂĄmok Ăşj tĂśrvĂŠny szerint adta<br>
>>> lehetĹ sĂŠgek<br>
>>> kĂśzĂśtti ĂĄtgondolĂĄsa<br>
>>> - piackĂŠpes (gyakorlati) BSc-diploma - gyakorlati szakirĂĄnyokkal<br>
>>> (hosszabb<br>
>>> tĂĄvĂş terv)<br>
>>> - Ă TĹ KĂ PES, SZAKMAI, DE VĂ GLETEKIG HATĂ ROZOTT HALLGATĂ I<br>
>>> KĂ PVISELĹ K<br>
>>> (rengeteg olyan vĂŠlemĂŠnyt hallottam az elmĂşlt 1-2 hĂłnapban<br>
>>> oktatĂłktĂłl,<br>
>>> hogy a HĂ K-nek bizonyos problĂŠmĂĄkban erĂŠlyesebben kĂŠne fellĂŠpnie,<br>
>>> meg kĂŠne<br>
>>> mondani a vĂŠlemĂŠnyĂŠt, nem kĂŠne fĂŠlni az oktatĂłktĂłl; ez alatt<br>
>>> termĂŠszetesen<br>
>>> a szakmai ĂŠrvekrĹ l beszĂŠlek, a vĂŠlemĂŠnyekrĹ l, amiket a legtĂśbb<br>
>>> oktatĂł<br>
>>> ĂśrĂśmmel vesz, nem ĂśncĂŠlĂş, kicsinyes tĂĄmadĂĄsokrĂłl)<br>
>>><br>
>>> KĂŠt dologra mindenki vĂĄlaszoljon, ha teheti:<br>
>>><br>
>>> 1. EgyetĂŠrt-e ezzel az irĂĄnnyal?<br>
>>><br>
>>> 2. Ha nem, hol lĂĄtja a hibĂĄkat benne?<br>
>>><br>
>>> 2. Ha igen, akkor milyen gyakorlati Ăśtletei vannak mĂŠg a<br>
>>> felsorolĂĄshoz,<br>
>>> illetve ezeket hogyan mĂłdosĂ­tanĂĄ, ha az irĂĄnnyal egyet ĂŠrt, de a<br>
>>> gyakorlati megvalĂłsĂ­tĂĄssal nem?<br>
>>><br>
>>> Sikeres vizsgĂĄkat, kellemes pihenĂŠst:<br>
>>> DukĂĄn AndrĂĄs Ferenc :)<br>
>>> ElnĂśk<br>
>>> ELTE TTK HĂ K<br>
>>> E-mail: <a href="mailto:elnok@ttkhok.elte.hu" target="_blank">elnok@ttkhok.elte.hu</a><br>
>>> Telefon: (1) 372-25-00/6054<br>
>>> Mobil: <a href="tel:%2B3630-561-39-13" value="+36305613913" target="_blank">+3630-561-39-13</a><br>
>>><br>
>>><br>
>>><br>
>>><br>
>>> _______________________________________________<br>
>>> Mentor mailing list<br>
>>> <a href="mailto:Mentor@ttkhok.elte.hu" target="_blank">Mentor@ttkhok.elte.hu</a><br>
>>> <a href="http://ttkhok.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/mentor" target="_blank">http://ttkhok.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/mentor</a><br>
>>><br>
>><br>
>><br>
>> _______________________________________________<br>
>> Kepviselok mailing list<br>
>> <a href="mailto:Kepviselok@ttkhok.elte.hu" target="_blank">Kepviselok@ttkhok.elte.hu</a><br>
>> <a href="http://ttkhok.elte.hu/mailman/listinfo/kepviselok" target="_blank">http://ttkhok.elte.hu/mailman/listinfo/kepviselok</a><br>
>><br>
>><br>
> _______________________________________________<br>
> Kepviselok mailing list<br>
> <a href="mailto:Kepviselok@ttkhok.elte.hu" target="_blank">Kepviselok@ttkhok.elte.hu</a><br>
> <a href="http://ttkhok.elte.hu/mailman/listinfo/kepviselok" target="_blank">http://ttkhok.elte.hu/mailman/listinfo/kepviselok</a><br>
><br>
<br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
Kepviselok mailing list<br>
<a href="mailto:Kepviselok@ttkhok.elte.hu" target="_blank">Kepviselok@ttkhok.elte.hu</a><br>
<a href="http://ttkhok.elte.hu/mailman/listinfo/kepviselok" target="_blank">http://ttkhok.elte.hu/mailman/listinfo/kepviselok</a><br>
</blockquote></div></div></div><br>
</blockquote></div><br></div>