[Eltenet-l] Re: portscan

Gabor Horvath hg at ludens.elte.hu
1999. Ápr. 8., Cs, 21:16:49 CEST

Kedves Kollegak!

  Nehany szubjektiv hozzaszolas:
  - Vidg dontese valoban egy kicsit onkenyesnek tunik, magam is
  szot emeltem volna, ha nem tortenetesen az sch.bme.hu-rol van
  szo. Ha a ludens elmult oteves termeset elemeztuk volna,
  az sch.bme.hu a kovetkezo otmillio evet letiltva tolthetne.
  (Itt mar nincs ertelme egyedi gepekrol beszelni, mert legalabb
  10 kulon forrast lattam mar a domainbol eddig a sajat konzolomon is.)
  Kulonben is, volt mar letiltva itt az AOL.COM is, mivel reklamalo
  levelemre napokig egyik adminisztrator sem valaszolt. (volt vagy 50 ...)
  Szerintem a BME halozat uzemeltetoinek az sch darazsfeszek ele
  illene tenniuk valami szurest, mielott raszabaditjak a halozatra.

  - Alapjaban veve megertem cell felhaborodasat, es joreszt osztanam
  is (bar az sch-val kapcsolatos ketelyeimet mar leirtam) de:
  SZEMELYESKEDNI AZT KEREM NEM SZABAD. Ha mar megis, akkor sem itt,
  hanem kint az udvaron, aztan ne sertodjon meg, akinek beverik az orrat.

  - Megis, miert portscan-el valaki? Unalombol? Nem tudja mi az,
  csak raklikkelt?

                                              udv: H.G.