[Eltenet-l] Re: Vá: [Eltenet-l] ELTE router csere!

Vid Gabor vidg at georoute.geobio.elte.hu
1999. Jan. 29., P, 13:02:12 CET

On Fri, 29 Jan 1999, Illes Zoltan wrote:

> Kedves Gabor, kedves Kollegak!
>
> Miert nem lehet ilyen munkat mondjuk szombat du. 4-kor elkezdeni. Esetunkben peldaul
> csutortokon a halozat benultsaga a levelezo oktatasunknak tesz keresztbe....
> Persze tudom ugy kell csinalni a dolgokat, hogy abbol a leheto legnagyobb zur legyen...
>
> Udvozlettel:	Illes Zoltan

Tisztelt Illes Zoltan Ur!

Ket ok miatt nem lehet szombat delutan 4-kor kezdeni.

Az elso, hogy a szombat delutani szerelest senki nem fogja kifizetni. A
munkaidom pontosan annyi mint minden mas egyetemi kozalkalmazottnak.
A szerelesben ket napi 4 oraban alkalmazott kollegam is reszt fog venni,
akiket szinten nem lehet arra kotelezni, hogy szombaton bejojjenek
szerelni.

A masik oka, hogy ha hetvegen szerelunk es barmilyen olyan problema lep
fel amihez kulso segitseg kell (pl. a BME, BKE, SOTE, IIF stb.
tarsintezmenyek) akkor az egesz szerelest felbe kell hagyni es megvarni a
hetfo reggelt amikor a tarsintezmenyek szakemberei ismet mukaba allnak.

							Vid Gabor

Vid Gabor
Eotvos Lorand University (ELTE)            Tel: (36)-1-2669833 ext. 2055
Network Services Centre                         (36)-30-337458
Budapest Muzeum krt. 4/c.                  Fax: (36)-1-2668576
1084                                     Email: gabor.vid at elte.hu