Update: [Eltenet-l] ELTENET Optika szereles

Vid Gabor vidg at georoute.geobio.elte.hu
1999. Okt. 29., P, 13:08:54 CEST

Tisztelt Kollegak, Felhasznalok!

Mivel az Egyetem belso alepitmenye meg mindig nem keszult el, ezert
a kabelezesi munkakat meg nem tudtuk elkezdeni. A kezdes uj
idopontja Hetfo (November 1) reggel 8 orara tolodott. Az idokozben
felmerult uj korulmenyek miatt a befejezes Csutortok estere varhato.

A fenti idoben az ELTE es az AS2012 teljes belso es kulso halozata
le fog allni.

						Vid Gabor

1084                                     Email: gabor.vid at elte.hu