[Eltenet-l] Open RELAY??? Ez hogy jott hozzank???

Hirling Endre endre at dawn.elte.hu
2000. Ápr. 13., Cs, 11:32:20 CEST

On Thu, 13 Apr 2000, Lichtenberger Janos wrote:

> Ezt mi is tapasztaltuk (marmint, hogy egyre nagyobb szamban jonnek be nem
> nekunk szant levelek, amit persze - remelem :-) - nem relay-zunk tovabb). A

Nem oda szant levelek nem jonnek be. Ha megis, az konfiguracios hiba,
kernem szepen, hogy a szobanforgo levelet teljes fejleccel forwardolja
a postmaster at mail.elte.hu cimre, es a problemat kivizsgaljuk.
Mindazonaltal valoszinusitem, hogy a levelet megis oda szantak, csak
ez a fejlecebol nem derul ki elsore.

> kerdesem az, hogy a mail.elte.hu szureset nem lehetne-e felokositani, hogy meg
> ez se jojjon be, mert lehet, hogy igy nem fognak bennunket relay-zesert
> letiltani sehonnan, helyette mi 'elvezhetjuk' a relay kiserletek szamtalan
> gyumolcset.

De, fel lehet okositani a mail.elte.hu-t sokfele szuresre, meg is
tortent az elso atallas alkalmaval, de sok felhasznalo panaszkodott,
hogy nem tud levelezni olyan helyekkel ahol nyitott relay-t
uzemeltetnek, vagy egyeb szuresen fennakad, ezert a szurest a .hu
domainre korlatoztam.

udvozlettel
Hirling Endre
mail.elte.hu rendszergazda