[Eltenet-l]ELTENET kulso internetes kapcsolata

Horvath Gergely horvathg at gandalf.elte.hu
2000. Sze. 12., K, 12:00:30 CEST

    Tisztelt Operátori Szolgálat!
    Az ideiglenes leállásokról szóló értesítést megkaptam és tudomásul
vettem.
    Ugyanakkor tisztelettel kérem, szíveskedjenek arról gondoskodni, hogy az
ezen idő alatt beérkezett levelek ne vesszenek örökre el, hanem - ha
késéssel is - a szolgáltatás szüneteltetése után olvashatók legyenek.
    Sajnos korábban ilyesmire már volt példa, ezért vagyok kénytelen kérésem
előterjeszteni.
    Segítségüket előre is köszönöm a Kar nevében.
    Tisztelettel dr. Horváth Gergely főigazgató-helyettes, TFK