[Eltenet-l]www.elte.hu masodszor

Zoltan Kiraly kiraly at cs.elte.hu
2001. Sze. 19., Sze, 15:17:21 CEST

Ket megjegyzes: egyelore ugy tunik, hogy a jelen pillanatban az
ELTE-nek nincs elerheto angol nyelvu homepage-e.
A caesar-on levo telefonkonyv (ami ugy tunik, az egyetlen meg mukodo)
legalabb keteves adatokat tartalmaz, nekem pl. meg a ket koltozessel
ezelotti szamom van benne.

Bizom benne, hogy az uj www.elte.hu nagyon szuper lesz es minden
hianyt potolni fog, de fontosnak tartom hangsulyozni, hogy ez az
egesz helyzet (mind a jelenlegi allapot, mind az, hogy az Egyetem ezt
a feladatot kulso ceggel vegezteti, ahelyett, hogy inkabb megfizetne
valakit a belso emberi kozul) igen nagy szegyen az ELTE-re nezve.

Kiraly Zoltan