munkak_a_NET-ben (fwd)

Kiss Bence bence at noc.elte.hu
2003. Dec. 4., Cs, 17:08:30 CET

Tisztelt Felhasználók!

Az alábbi levél szerint december 7-én a SOTE nagyváradtéri géptermeben
lévő regulus routerunkkapcsolata az egyetem többi részével és így a
külvilággal is többször meg fog szakadni.

Érintertt területek:

ELTE Nagytétényi úti kollégiuma
ELTE Kőrösi Csoma Sándor kollégiuma
ELTE Számítógépes Szolgálat
Természettudományi Múzeum, Ludovika tér
Bólyai János Katonai Műszaki Főiskolai Kar
SOTE tartalék kapcsolat

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

        Borosnyay Csaba         Horváth Gábor           Kiss Bence
                           ELTE Hálózatfelügyelet