hálózat leállás 2003 09 27-én a SOTE régióban

bence at darmol.elte.hu bence at darmol.elte.hu
2003. Sze. 19., P, 17:44:10 CEST

	Tisztelt Felhasználók!

2003 szeptember 27-én, szombaton a SOTE Üllõi út 26-ban délelõtt 10 és 12
óra közötti munkálatok miatt hálózati leállás lesz. A munkálatokat a SOTE
munkatársai végzik. Ez érinti az ELTE regulus routerének fõ (1G bit/sec-es)
kapcsolatát. Ez idõ alatt a router és az általa kiszolgált intézmények
csak az Ajtósi Dûrer sor irányába menõ 2M-s tartalék kapcsolaton keresztül
lesznek elérhetõk. Ez jelenõs forgalomlassulast eredményez.
Az érintett intézmények:

ELTE Kõrösi Csoma Sándor kollégiuma
ELTE-BME Nagytétényi úti kollégiuma
ELTE Elnök utcai épülete (Számítógépes Szolgálat)
Bólyai János Mûszaki Katonai Fõiskola
Természettudományi Múzeum Ludovika tér
SOTE külkapcsolat

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

        Borosnyay Csaba         Horváth Gábor           Kiss Bence
                           ELTE Hálózatfelügyelet