20040725 Déli tömb áramszünet

Kiss Bence bence at noc.elte.hu
2004. Júl. 20., K, 10:43:58 CEST

Tisztelt Felhasználók!

  A Lágymányosi Fõmémérnökség tájékoztatása szerint 2004. július 25-én
8-és 17 óra között áramszünet lesz az ELTE Lágymányos Déli épületében.
Ezért a hálózati eszközöket még az áramszünet elõtti estén, 2004. július
24-én, este 8 órától kikapcsoljuk. Így az épületben ezen idõpontok között
nem lesz számítógépes hálózati szolgáltatás.
  Ezen idõpontok között a Trefort kerti és a Lágymányosi telefon központok
között is szünetelni fog a kapcsolat, tehát belsõ mellékeket sem lehet
majd közvetlenül hívni.

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

                    Horváth Gábor           Kiss Bence
                          ELTE Hálózatfelügyelet