TICKET_040527 (kábelátvágás)

Gabor Horvath hg at ludens.elte.hu
2004. Május. 27., Cs, 12:09:31 CEST

Tisztelt Felhasználók!

  2004. május 27-én reggel építkezés közben elvágták az
Invitel egyik optikai kábelét az egyetem közelében.
Emiatt az ELTE-NIIF 10 gigabit ethernet kapcsolat megszakadt,
a forgalom automatikusan az 1 gigabites tartalék irányra
terelődött át.
  A kábelt az Invitel másik nyomvonalon kiváltotta, ezért
visszaálltunk ismét a 10 gigabites kapcsolatra. Az esemény
felhasználókat érintő leállással nem járt.

                        üdvözlettel:

                               Horváth Gábor          Kiss Bence
                                    ELTE hálózatüzemeltetés