NET toronyepulet aramszunet (fwd)

Kiss Bence bence at noc.elte.hu
2006. Aug. 16., Sze, 16:53:52 CEST

Tisztelt Felhasználók!

   Most kaptuk az értesítést ami szerint holnap (2006. aug. 17-én 18 órától
másnap reggel 7 óráig áramszünet lesz a Semmelweis Egyetem Nagyvárad téri
Elméleti Tömbjében. Ezért az ott elhelyezkedõ regulus routerünk ezen
idõpontban nem fog üzemelni, így a következõ helyszineken nem lesz
hálózati szolgáltatás:

ELTE:
- Fûvész kert
- Nagytétényi úti Kollégium
- Ajtósi Dûrer sor 2M-s tartalék mikró kapcsolata

AS2012 partnerek:
- Természettudományi Múzeum
- SOTE tartalék

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

 		Horváth Gábor	 Kiss Bence	Kovács Róbert
                           ELTE Hálózatfelügyelet