Lagymanyos aramszunet 2006-05-12 es 2006-05-15

Kiss Bence bence at noc.elte.hu
2006. Május. 10., Sze, 14:08:00 CEST

Tisztelt Felhasználók!

  Értesítést kaptunk a Lágymányosi Fõmérnökségtõl, hogy a Déli épület
szünetmentes áramkörén

	2006. május 12-én, pénteken, 7:30 és 9:00 között, valamint
	2006. május 15-én, hétfõn, 16:00 és 17:00 között

				ÁRAMSZÜNET

lesz. A fent említett dátumok között a szünetmentes hálózatra az ELMÜ lesz
közvetlenül kapcsolva, tehát NEM LESZ áramkimaradás ellen védett.

  A átkapcsolási tranzinesek idejére a fent említett két idõpontban a
számítógépes hálózati eszközeinket a Déli épületben kikapcsoljuk. A
kikapcsolás az alábbi szolgáltatási területeket érinti:

- ELTE lágymányosi kampusza (Északi, Déli és KTCS épületei)
- Caesar klaszter és kapcsolódó szolgáltatásai
- telefon kapcsolat az ELTE többi részével
- Bibó uti kollégium
- Nándorfejérvári úti kollégium
- Kerekes úti kollégium
- BEAC
- Ajtósi Dûrer sori kampusz kapcsolata csak 2Mbit/s-es lesz

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

		Horváth Gábor	 Kiss Bence	Kovács Róbert
                          ELTE Hálózatfelügyelet