ujab áramszünet a Semmelweis Egyetem NET-ben 20060904

Kiss Bence bence at noc.elte.hu
2006. Sze. 4., H, 15:32:24 CEST

Tisztelt Felhasznlók!

   Most kaptuk az értesítést miszerint ma este 19:00 és 20:30 között a
SOTE toronyban lévõeszközeink áramszünet miatt ismét nem fognak mûködni,
így a következõ helyszineken nem lesz hálózati szolgáltatás:

ELTE:
- Fûvész kert
- Nagytétényi úti Kollégium
- Ajtósi Dûrer sor 2M-s tartalék mikró kapcsolata

AS2012 partnerek:
- Természettudományi Múzeum
- SOTE tartalék

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

 		Horváth Gábor	 Kiss Bence	Kovács Róbert
                           ELTE Hálózatfelügyelet