Lagymanyos Deli epulet aramszunet 2007. 08. 12-en

Kiss Bence bence at noc.elte.hu
2007. Aug. 9., Cs, 12:21:23 CEST

Tisztelt Felhasználók!

2007. augusztus 12-én a Lágymányosi kapusz Déli épületében erősáramú
karbantartás miatt nem lesz áramszolgáltatás reggel 8 és délután 4 óra
között. Ezért 11-én 18:30 és kb. 12-én du. 18:00 között a hálózati
eszközöket lekapcsoljuk, így nem lesz hálózati szolgáltatás az alábbi
helyszíneken:

- ELTE Lágymányos Déli épület
- ELTE Lágymányosi kapusz telefon elérése az ELTE más részeiről
- ELTE Nándorfejérvári úti Kollégium

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

         Horváth Gábor     Kiss Bence    Kovács Róbert
                           ELTE Hálózatfelügyelet