Erõsáramú karbantartás - Trefort kert - 2008.07.12

Gabor Horvath hg at ludens.elte.hu
2008. Júl. 10., Cs, 12:21:55 CEST

 Tisztelt Felhasználók!

 A Trefort kert A épületének erősáramú főelosztó karbantartási munkálatai miatt

     2008. július 12-én, szombaton reggel 6 óra és 9 óra között

 szünetelni fog a számítógéphálózati-szolgáltatás az alábbi épületekben:

 Trefort kert:
         A épület,
         B épület,
         C épület,
         Rákóczi út 5. szám alatti épület.

 Továbbá szünetelni fog a teljes telefonszolgáltatás az alábbi területeken
is a fenti időben:

     Teljes Trefort kert (BTK),
     Egyetem tér 1-3. (AJK, Rektori hivatal),
     Szerb utca 21-23. (Központi szervezeti egységek),
     Egyetemi Könyvtár,
     Peregrinus Vendégház,
     Kecskeméti utca 10-12-es épület ELTE-s belső kapcsolata.

  Amennyiben a KIPSZER szakemberei szombaton nem tudják megoldani a
feladatot, akkor vasárnap ugyanebben az idősávban ismételt leállás lesz.

  Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

         Horváth Gábor     Kiss Bence    Kovács Róbert
                           ELTE hálózatüzemeltetés