2010. aprilis 25. ELTE-SE optika szereles

Kiss Bence bence at noc.elte.hu
2010. Ápr. 22., Cs, 13:28:15 CEST

Tisztelt Felhasználók!

   A Semmelweis Egyetem informatikusainak a tájékoztatása szerint a
fenti napon 9 és 17 óra között szerelést végeznek az ELTE Trefort kert
és a Semmelweis Egyetem belső klinikai tömbje közötti optikai
kapcsolaton. Ezen idő alatt nem lesz hálózati kapcsolat az alábbi
helyszíneken:

- Semmelwis Egyetem
- ELTE Nagytétényi úti kollégium
- ELTE Füvészkert
- NIIFI HBONE pop a Semmelweis Egyetemen

Megértésüket köszönve, tisztelettel:

             Horváth Gábor     Kiss Bence    Kovács Róbert
                        ELTE Hálózatfelügyelet