Ticket 20100919: Lagymanyos erosaramu karbantartas

Kiss Bence bence at noc.elte.hu
2010. Sze. 14., K, 17:00:28 CEST

Tisztelt Felhasználók!

2010. szeptember 19-én, vasárnap, a Lágymányosi kampuszon erősáramú
karbantartás lesz reggel 7 és déli 12 óra között. Ezért várhatóan

         2010. szeptember 19-én, reggel 7:00 és déli 12:00 között

szünetelni fog a számítógéphálózati szolgáltatás az alábbi helyszíneken:

- ELTE Lágymányos Északi épület
- ELTE Lágymányos KTCS épület
- ELTE Bibó István Szakkollégium
- ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskola
- ELTE Ajtósi Kollégium
- ELTE Vezér úti Kollégium
- ELTE Kerekes utcai Kollégium
- ELTE Kőrösi Csoma Sándor Kollégium

- AS2012 partnerek:
     - Közgadasági Politechnikum
     - BME tartalék 34M-s mikró

Ajtósi kollégiumban a telefon szolgáltatás is szünetelni fog a fenti
időpontban.

A Déli épületben a Diesel jogos áramkör üzemelni fog, ezért ott
zavartalan lesz a hálózati szolgáltatás.

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

            Horváth Gábor     Kiss Bence    Kovács Róbert
                       ELTE Hálózatfelügyelet