Erősáramú karbantartás - Trefort-kert - 2011.08.25

Kovacs Robert robi at noc.elte.hu
2011. Aug. 23., K, 14:03:31 CEST

Tisztelt Felhasználók!

2011. augusztus 25-én a Múzeum körúti kampuszon erősáramú karbantartás
miatt nem lesz áramszolgáltatás reggel 7 és 9 óra között. Ezért várhatóan

         2011. augusztus 25-én, reggel 6:30 és 9:30 között

szünetelni fog a számítógéphálózati-szolgáltatás az alábbi helyszíneken:

- Főépület
- A épület
- B épület
- C épület
- Ifjusági épület
- Rákóczi út 5. számú épület

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

            Horváth Gábor     Kiss Bence    Kovács Róbert
                       ELTE Hálózatfelügyelet