Erosaramu karbantartas - Trefort-kert - 2011.09.10.

Császár Péter peathy at noc.elte.hu
2011. Sze. 9., P, 16:23:22 CEST

Tisztelt Felhasználók!

2011. szeptember 10-én a Múzeum körúti kampuszon erősáramú karbantartás
miatt nem lesz áramszolgáltatás reggel 7 és 9 óra között. Valamint
festési munkálatok lesznek ugyanezen a hétvégén a
rendezőhelyiségeinkben.

Ezért várhatóan

         2011. szeptember 9-én (péntek) 19:00 óra és szeptember 12.
(hétfő), reggel 8:00 óra között

szünetelni fog a számítógéphálózati-szolgáltatás az alábbi helyszíneken:

- Főépület
- A épület
- B épület
- C épület
- Ifjusági épület
- Rákóczi út 5. számú épület

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

            Kiss Bence    Kovács Róbert   Császár Péter
                       ELTE Hálózatfelügyelet