Lukács

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
Fri Mar 11 15:42:33 CET 2005

Pécsi Tudományegyetem Filozófia Doktori Iskola

Nyárvégi szeminárium

Lukács György

Az esztétikum sajátossága

Bevezetés a mű olvasásába

2004. szeptember 1. szerda, 10.15 h– 17.00 h
Pécsi Tudományegyetem BTK Filozófia Tanszékek könyvtára
Pécs, Ifjúság út 6.

A szeminárium tárgya Lukács György írása, célja pedig bevezetés a magyarul
először negyven éve, 1965-ben megjelent mű olvasásába. A szeminárium nyitott
minden érdeklődő számára.

Felkért előadók Bence György, Heller Ágnes, Sziklai László, Vajda Mihály, Weiss
János. A szemináriumon a Pécsi Doktori Iskola hallgatói és további résztvevők
rövid előadást tartanak.

Információ, jelentkezés: Boros János, boros at btk.pte.hu