Brandom

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
Fri Mar 11 15:23:57 CET 2005

Konferencia

Pécsi Tudományegyetem Filozófia Tanszékek
és
Magyar Tudományos Akadémia Filozófiai Kutatóintézet

The Philosophy of Robert Brandom (Pittsburgh)

Nemzetközi angol nyelvű filozófiakonferencia

Hely: Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Kari Tanácsterem
Időpont: 2005 április 25.-26. (hétfő-kedd), 9h-18h

A konferencia témája Robert Brandom két új könyve:

Articulating Reasons (Harvard, 2000)
és
Tales of the Mighty Dead: Historical Essays in the Metaphysics of Intentionality
(Harvard 2002)

A konferencián a résztvevők húsz perces angol nyelvű előadásokat tartanak,
melyekre Robert Brandom egyenként válaszol. Minden előadást-választ diszkusszió
követ. A konferencián hazai és külföldi filozófusok részvételét várjuk.

Információ, jelentkezés:
Boros János, PTE BTK Filozófiatörténet Tanszék, boros at btk.pte.hu.

Szállásfoglalás egyénileg az egyetem háromcsillagos szállodájában, megemlítve,
hogy egye-temi rendezvényről van szó (kb. 2500 Ft/fő): Hotel Hunyor, Pécs,
Jurisics u. 16, (72) 512 640