Koestler-konf

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
Fri Mar 11 15:21:25 CET 2005

                                         Konferencia felhívás

 A Pro Philosophia Füzetek Szerkesztősége műhelykonferenciát rendez a
Veszprémi Egyetemen 2005 április 15-16-án (péntek, szombat)

                                                  Arthur Koestler
                                     születésének 100. évfordulója alkalmából.

A konferencián Koestler életművének reprezentatív teljességét és hatásait
szeretnénk bemutatni, ezért a filozófián kívül más diszciplínák képviselőinek
részvételét is várjuk. Jelentkezni 20 perces előadások max. 20 soros rezüméivel
lehet. Az előadások szerkesztett változatait a Pro Philosophia Füzetek 2005
júniusában megjelenő számában adjuk közre. A konferencia előadóinak szállást és
étkezést térítésmentesen biztosítunk.

                                  Jelentkezési határidő: 2005. március 20.

                                        Bővebb információ és elérhetőség:

                                                         Garaczi Imre
                        Veszprémi Egyetem, 8200 Veszprém, Egyetem u. 10.
                           Tel.: 30/9570-717, E-mail:garaczi at almos.vein.hu