konferencia

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
Fri Mar 11 15:15:12 CET 2005

FELHÍVÁS

A Magyar Filozófiai Társaság,
és a Szegedi Tudományegyetem BTK Filozófia Tanszéke
közös szervezésében

2005. május 19-én (csütörtökön) és május 20-án (pénteken)
hagyományos tanévzáró konferencia megrendezésére kerül sor Szegeden

LÁBJEGYZETEK PLATÓNHOZ (4.)
címmel.

A kiválasztott téma:
A BARÁTSÁG

A konferencia az MFT ezévi nagyrendezvénye, amelyen négy nagyelőadásra,
valamint mintegy 30 szekció-előadásra kerül sor.
A jelentkezéseket április 4-ig 10-15 soros, a tervezett előadás leírását
tartalmazó absztrakt kíséretében kérik benyújtani a szervezők, akik (az előző
évek túljelentkezéseinek tapasztalatai alapján) fenntartják maguknak a jogot a
jelentkezések számának korlátozására.
A szervezők szándéka szerint a konferencia anyaga ebben az évben is kötetben fog
megjelenni.
Kontaktus:

Laczkó Sándor									Dékány András
Magyar Filozófiai Társaság				                         SZTE BTK Filozófia Tanszék
6722 Szeged Petőfi S. sgt. 30-34.
6722 Szeged, Petőfi S. sgt. 30-34.
laczkos at bibl.u-szeged.hu
               dekana at philo.u-szeged.hu