BiboMuhely-CEU

Mester Bela mester at phil-inst.hu
Wed Apr 27 16:14:02 CEST 2005

Tisztelt Kollégák!

A Bibó  István Szellemi Mûhely a Közép-Európai Egyetem, Történelem
Tanszékével
és a Teleki László Intézettel közösen nemzetközi tudományos konferenciát
szervez
A magyarországi politikai és historiográfiai diskurzusok közép- és
kelet-európai
összefüggésben címmel.
Idõpont: 2005. május 13-14.
Helyszín: Közép-Európai Egyetem  Budapest, V. Nádor utca 9-11.

A konferencia a politikai gondolkodás magyarországi történetének
feldolgozását készíti elõ
és azon a Mûhely tagjain kívül a szomszéd országokból meghívott
történészek, és kora újkoros
irodalom- és eszmetörténészek vesznek részt.

A részletes programot lásd a
www.bibomuhely.hu
honlapon, a "Programjaink" menûpont alatt

Tisztelettel:

Mester Béla
MTA Filozófiai Kutatóintézete